Forum |
Tematy |
Posty |
Ostatni Post |
Wieża strażnicza |
|
Drogowskaz do siedziby sojuszu Eltaria
Na rozdrożu przed bramą znajduje się słup z kilkoma drogowskazami. Jeden z nich szczególnie rzuca się w oczy - "Siedziba sojuszu Eltaria" - głosi. Ciekawość zżera cię od środka... A może by zerknąć, dokąd zaprowadzi cię ta droga?
|
0 |
0 |
Brak Postów |
|
Statut klanu
Przy potężnych dębowych drzwiach stoi smukły strażnik. Zerkasz na niego z lekką bojaźnią i popychasz futryny. W eleganckim gabinecie na bukowym, okrągłym stoliku spoczywa wielka, oprawiona w czerwoną skórę księga, której tytuł głosi: "Statut klanu Esillon - czyli kim jesteśmy i jakie nad nami stoją prawa"
|
27 |
27 |
Śro 12:32, 04 Paź 2017 AHoipsTiepdole |
|
Wielki Indeks
Na specjalnym podeście znajduje się obita skórą księga. Jest otwarta. Zerkasz na pierwszą stronę. Twym oczom ukazuje się spisany fikuśnymi literami indeks wszystkich tych, co w bractwie miejsce swe zagrzali oraz mentorów i ich uczniów.
|
14 |
14 |
Pią 14:23, 01 Sie 2008 Zakaran |
|
Księga gości
W progu napotykasz się na służącego w pięknej liberii. "Witaj! Gość w dom, Bóg w dom, jak to rzeczą... tyle, który, hę? Haha... No dobrze. Skoroś do nas zawitał, może warto zostawić coś od siebie? Pisz śmiało, nie będę przecie nadzorował stylu ni twego języka"
|
15 |
38 |
Nie 14:30, 24 Sie 2008 Barogorg |
Podzamcze |
|
|
"Pod wesołym wieprzem" - karczma
Hulanki, śmiechy, swawola. Zabawa do białego rana przy dobrym winie i piwie. Rozmowy, zwierzenia, tańce... Ot, typowy krajobraz karczmy. Chcesz się zabawić? Wejdź, szkoda tracić czas.
|
5 |
53 |
Czw 1:12, 24 Lip 2008 Uthaan |
|
Nowa brać
Witaj przybyszu... a więc przywiodło Cię aż tutaj? Mówisz, że chciałbyś mieć nas za towarzyszy? Cóż... nasze wymagania są wysokie, niemniej, jeśliś pewny siebie a mimo to pokory Ci nie brak możesz spróbować szczęścia. Więc jak? Wchodzisz?
|
112 |
1195 |
Wto 18:59, 16 Cze 2009 Filcoral |
|
Targowisko
Gwarny, zatłoczony plac, pełny kolorowych straganów i licznych kramów. Zgiełk, tłok i przekrzykujący się, zachwalający swój towar handlarze nie pozostawiają złudzeń co do tego, że znalazłeś się w miejscowej stolicy handlu.
|
3 |
14 |
Sob 11:54, 09 Sie 2008 Vaino |
Warownia Esillończyków (wstęp jedynie dla klanowiczy) |
|
Sprawy klanowe
Na drugim końcu korytarza lśnią, pokryte czarną farbą odrzwia. Tym razem strażnik przy nich stojący od razu zauważa Twoją obecność. "Ej, Ty! Czego tu szukasz? Jeśliś spoza bractwa, które ową siedzibę pomieszkuje, nie masz czego tu szukać. To miejsce obrad i tajemnych spotkań dla członków Esillonu".
|
14 |
305 |
Wto 7:23, 02 Wrz 2008 Diarmind |
|
Kuźnia
Zza ciężkich, wzmocnionych metalowymi obiciami drzwi dobiega odgłos pracującego młota. Obszerne pomieszczenie okazuje się kuźnią, zarządzaną przez krasnoludy. Tu też znajduje się ekwipunek, który pomoże ci przeżyć w pełnym niebezpieczeństw świecie.
|
9 |
100 |
Śro 9:17, 06 Sie 2008 Astilla |
|
Biblioteka
Pośród stert papierów i przegniłych pergaminów, walających się na uginającym się pod ciężarem opasłych tomów stole dostrzegasz niewielką, zapisującą coś na papierze postać Kronikarki. "Jeśli szukasz wiedzy i mądrości czy też chcesz zaznajomić się w zadaniach, jakie Cię czekają w świecie Aden - to miejsce dla ciebie" - zaprasza.
|
33 |
138 |
Pią 23:41, 02 Maj 2008 Diarmind |
|
Archiwum
Niewielkie, zagracone pomieszczenie. Regały uginają się pod ciężarem pożółkłych, zatęchłych papierów. Czujesz się przytłoczony ilością złożonych dokumentów. Być może będziesz mógł przejrzeć choć niektóre.
|
157 |
1506 |
Pią 0:08, 22 Sie 2008 Anastrianna |
Wewnętrzny dziedziniec (wstęp jedynie dla klanowiczy) |
|
Obozowisko wojów
Zgrzyt stali, brzęk zakleszczonych mieczy, krzyki radości, zapału i bólu. Właśnie dotarłeś do miejsca, które każden wojownik uznaje za swą świątynię. Weź miecz w dłoń i ruszaj w bój!
|
6 |
22 |
Sob 3:53, 31 Maj 2008 Vala |
|
Gildia łotrzyków
Drewniany budynek wzniesiony na palach zdaje się kryć w cieniu. Z daleka słychać wybuchy śmiechu, okrzyki pełne zapału, odgłosy tłuczonych butelek, świst strzał, szczęk noży - ot typowa atmosfera spelunki. Mimo to nad wejściem dostrzegasz znak, który tłumaczyć należy jako symbol cechu...
|
1 |
2 |
Czw 17:24, 08 Maj 2008 Grevier |
|
Magiczna wieża
Wznosi się wysoka, dumna, widoczna już z oddali. Smukła, szara, rzekłbyś - nieskalana przyziemnością tego świata. Zresztą... kto wie, jaki bies przy jej budowie pomagał. Wszak magia jest tak trudna do ogarnięcia...
|
6 |
34 |
Pon 17:52, 21 Lip 2008 Bellannika |
|
Plac świątynny
Szeroki plac, w którego narożnikach znajdują się kapliczki powszechnie uznawanych bóstw. Każdy wyznawca winien tu zaglądać od czasu do czasu. Oczywiście nie mówi się tutaj o władcach zakazanych sfer, lecz krążą pogłoski, że i oni mają miejsca swego kultu w krainach Aden...
|
10 |
22 |
Nie 21:58, 20 Lip 2008 Anellin |
Fosa |
|
Ciemny zaułek
Ulica, wiodąca do siedziby bractwa zdaje się mieć wiele odgałęzień. Jedno z nich kończy ślepy, zaciemniony zaułek. Tu nie sięgają prawa rządzące krainami...
|
56 |
289 |
Pon 18:35, 04 Sie 2008 Anastrianna |
|
Sen klimaciarza
Nasze warsztaty RPG.
|
4 |
165 |
Pią 19:56, 16 Maj 2008 Bellannika |