Elldrighar
Fuma Karlik
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mroczny Las
|
Wysłany: Śro 18:12, 18 Paź 2006 Temat postu: Regulamin |
|
|
Klan Twą rodziną, w zwycięstwie i porażce u boku Braci swych trwać się zobowiązujesz.
Dobro klanu dla Ciebie najważniejsze, egoizm śmiercią karan będzie.
Swe miejsce w hierarchii uznajesz i godnie trwasz na swej pozycji.
Szacunek Twym Braciom należny okazuj, zatargi zaś wszelkie pod okiem Wodza rozstrzygaj.
Podczas wędrówek bacz języka swego, by do jego obcięcia powodu nikomu nie dawać.
Krzywda jednemu z nas wyrządzona jest ostrzem w Esillon skierowanym.
Esillon domem Twym jedynym jest, do niego Twe ciało i dusza należą.
Pierwszy bez powodu broni nie wyciągaj, lecz honor zdeptany krwią pomścij. Honor Braci swej nieustannie miej na względzie.
Bacz, byś przez głupotę i brawurę gniewu na siebie i klan swój nie sprowadził.
Odejście kogokolwiek z naszej gromady, a co za tym idzie pustka w sercach jak i w skarbcu naszym, która po nim pozostanie, indywidualnie omawiane będą.
Na każde Wodza wezwanie stawić się w miejscu wyznaczonym zobowiązanyś.
Jeśli z Tobie wiadomych powodów braci swych opuścić zechcesz, powiadom wpierw o swej decyzji Wodza; odejście bez słowa o honorze Twym źle świadczyć będzie i druhów swych tym obrazisz.. Jeżeli jednak sprawy klanowe innej grupie wyjawisz, bądź źle o członkach klanu prawić będziesz, za zdradę to poczytywać bedziemy i miejsca bezpiecznego nawet pod ziemią przed nami nie znajdziesz..
Regulamin Esillonu
I. Władza:
1. Lider klanu pełni władzę i funkcje organizacyjne, podejmuje decyzje sam lub przy pomocy rady, którą sam wybrał, bez konsultacji z resztą klanu, jego decyzje są ostateczne i nie podlegaja dyskusjom.
2. Każda osoba ma obowiązek słuchać lidera jak i jego doradców, wykonując ich polecenia bez słowa sprzeciwu lub okazywania niechęci do działania.
3. Wszystkie ważne decyzje należy podejmować za konsultacją z liderem lub członkami jego rady i pomocnikami.
4. Lider klanu nie ma obowiązku tłumaczenia się z podjetych decyzji, jego działania i decyzje są zawsze skierowane dla dobra i rozwoju klanu.
II. Zasady Klanowiczy:
1. Każdy klanowicz ma za zadanie aktywnie wspierać i pomagać wspólnocie.
2. Jesteśmy klanem, co oznacza że mamy wspólnie się bawić i działać, aby nikt nie był sam, polujemy w drużynie chodzimy na wspólne wyprawy.
3. Każdy ma obowiązek płacić 50 tysiecy aden tygodniowo na utrzymanie siedziby klanu.
4. Wszystkie materiały, surowce, całe przedmioty znalezione podczas wypraw samotnych czy to w drużynie należą do osób które te przedmioty wylosowały, można z nimi zrobić co się zechce.
5. Wyjątek stanowią wyprawy organizowane przez lidera i członków rady/pomocników kiedy to idziemy po surowce na klan. W tym czasie wszystkie aktywne osoby mają bezzwłocznie porzucic swoje zajęcia i stawic się na wezwanie lidera lub wyżej postawionych osób. W czasie wypraw po surowce cały spoil, oraz zdobyte materiały, przedmioty kluczowe trafiaja do wspólnego skarbca. Całe zbroje, biżuterie oraz bronie, należą do osób które je znalazły.
6. Na organizowane wyprawy po surowce i Tytany (Raid Bossy) należy stawiać się na ustaloną godzinę. Nagminne niestawianie się na wspólne wyprawy, okazywanie niechęci i braku zainteresowania udziału, najpierw zaaowocuje solidnym upomnieniem, aż do zabrania części przywilejów klanowych, jak korzystanie z siedziby gildijnej, po degradację, a w ostateczności wyrzucenie z bractwa. To tyczy się wszystkich klanowiczy bez wyjątków.
7. Aktywność i jeszcze raz aktywność. W naszym świecie nie można bawić i rozwijać się samemu, każdy powinnien poświęcać klanowi kilka godzin czasu minimum około 2 godzin Dziennie, to nie jest single player tylko massive multiplayer, chcemy się bawic, rozwijać i wspólnie działać, jeśli uważasz że nie masz tyle czasu dla nas to pomyliłeś/aś światy.
8. Osoby które nie zaznaczą swej nieaktywności/nieobecności w świecie w księgach bractwa, po 3 tygodniach nieobecności zostaną wydalone z siedziby.
9. Klan składa tylko raz wyposarzenie B/A, jeśli ktoś coś sprzeda lub wymieni, klan drugi raz nic nie składa dostajemy raz i mamy sami już tym dysponować wedle naszego uznania. Aby to było możliwe osoba, która potrzebuje ekwipunku ma jako Główna wyrażać chęć i obowiazek chodzić na organizowane wyprawy klanowe po surowce.
10. Każdy ma w obowiązku aktywnie śledzić, uczestniczyć oraz wypowiadać się w kronikach klanu/sojuszu.
11. Zachowujemy czystośc mowy, nie używamy wulgaryzmów nie obrażamy nikogo. Staramy się zachowywać minimum podstawowych zasad klimatu i RPG na kanałach Drużyny oraz Klanu, używanie emot ikon jest surowo zabronione.
III. Klan:
1. Klan oferuje i udostępnia wszystkim klanowiczom dostęp do siedziby gildijnej która mieści się w Shuttgart.
2. Pomoc w uzbrojeniu.
3. Pomoc w sytuacjach wymagających pomocy czy też zadań, oraz służy swym doświadczeniem wyniesionym ze świata.
4. Wspólne spedzanie czasu, wyprawy na Tytany, oraz polowania i walki w koloseum.
IV. Kary:
1. Łamanie zasad regulaminu.
2. Nieposłuszeństwo, obrażanie innych, brak zaangarzowania w życie klanu.
3. Nagminne niestawianie się na wyznaczone godziny wypraw organizowanych przez lidera i radę.
4. Brak ochoty do jakichkolwiek działań, czy też pomocy współbraciom i siostrom.
5. Brak aktywności w świecie nieuzasadnionej w kronikach.
*Kary są nakładane w zależności od wielkości przewinienia, od upomnienia, odebraniu przywilejów, a w beznadziejnych przypadkach wydalenie z gildii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|